سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانشگاه آزاد اسلامی تبریز از روزی که بر سر کوههای زاگرس تاسیس شده است تا به حال به جز رئیس دانشگاهش هیچ مسئول دیگری به چشم ندیده است. مگر در دو مورد - بنده نیز به خاطر دارم - که یکی اش اسفند سال پیش بود که جناب آقای کاندیدای مجلس نهم «دکتر منادی» تشریف نما شدند و یکی اش هم همین دیروز بود که جناب آقای وزیر امور خارجه سابق و یحتمل کاندیدای ریاست جمهوری سال آینده «دکتر متکی» تشریف آورده بودند.

اولش که کلی ذوق زده شدیم که چه عجب مسئولی یادی از این دانشگاه ِ سرکوهی نموده است. ولی بعد که وارد بحث شدیم شصتمان باخبر شد که حدسمان درست بوده است و باز هم تشریف فرمایی این مسئول محترم از سر دلسوزی و شنیدن درد ِ دل ِ دانشجویان دانشگاه آزاد تبریز نبوده است. بلکه داستان همان داستان جناب آقای کاندیدای مجلس نهم بود.

گرچه سخنانشان خیلی از ابهامات را در مورد روابط ایران و سوریه، مشکلات ارزهای داخلی، خیزش های مردمی در کشورهای عربی و... مقداری برطرف کرد ولی متاسفانه طبق معمول وقت تنگ بود و سوالات دانشجویان در دست مجری محافظه کار برنامه باد کرد و دانشجویان این وسط فقط شنونده بودند!

برایم واقعن جالب بود که مسئولین چرا همیشه نزدیک انتخابات که میشود پی به «لزوم شرکت در دانشگاه ها » میبرند؟!

مسئولین محترم، دانشجویان دانشگاه آزاد هم درد ِ دل دارند با شما. بد نیست بعد از انتخابات هم یک سری به سر ِ کوه های زاگرس در تبریز بزنید!


نوشته شده در  یکشنبه 91/8/21ساعت  9:59 عصر  توسط نائب 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
سقفی به وسعت آسمان
ان الحق لا یعمل به
الگوهای چشم بادامی!
بعضی تعمد دارند برای اینکه ذهن و اعصاب مردم را خراب کنند
قابل توجه مسئولین
درد ِ مرفهین ِ بی درد
نترسید